Speedrunner dohrál Thiefa za dvě hodiny na maximální obtížnost a s nejvyšším skóre!

pink„Wow, just fucking WOW!!!“ I takto někteří komentují neuvěřitelný výkon hráče s přezdívkou prenatual, který zdokumentoval své totální pokoření Thiefa 4, kterého speedrunnem dohrál za necelé dvě hodiny!

Nasbíral u toho 1300 bodů a to vše navíc bez jediného zabití, spuštění poplachu nebo omráčení, fantastický výkon!

Thiefa „rozebral“ na obtížnost Iron Man, tedy – pokud zemřete nebo nedokončíte misi je okamžitý konec hry a je nutné hrát úplně od začátku, nemůžete využívat žádné herní pomůcky, nesmíte zabíjet ani omračovat a nikdo vás nesmí odhalit..dokonce ani zvíře ne.  Ve starším článku jsme o obtížnostech v Thiefovi psali.

Achievement – Something to Prove 1300 bodů je také obdivuhodný výkon, zvážíme-li, že je docela obtížné jich posbírat už 700 a vyzobnout tak achievement „Něco dokázat“ (Something to Prove).

Jak už víme, hra Thief umožnuje hráčům nastavit si rozmanité vlastní obtížnosti a každému vlastnímu nastavení je současně přiřazena bodová hodnota, která se vám ukáže v konečném skóre po dokončení hry. Různé herní žebříčky jsou pak vytvářeny právě z těchto hodnot.

Jelikož video ukazuje kompletní průběh hry, jedná se o jeden velký spoiler – tak pozot,  kdo jste ještě nehráli 😉

Fantastický výkon slovy hráče prenatuala:

“ Sice jsem dokončil Thiefa na Iron Man mód v Ghost stylu, ale upřímně..Trvalo mi to mnohem déle, než jsem očekával a bylo to velmi, opravdu velmi obtížné, takže také v tomto smyslu nešlo o zvláště příjemnou zkušenost. Ghost styl hraní vyžaduje, nebýt žádným způsobem v interakci s nepřáteli nebo prostředím, takže většina času při plížení se scrvkla na hledání díry mezi hlídkama stráží a jejich obcházení.“

„Žádné rozptylování a nebo něco efektního zde nehrozí. Celkově si myslím, že 50% děje z videa jsem vše prostě obcházel, lezl, skákal, což asi mělo málo společného se skutečnými stealth prvky. Proto nemohu ani zaručit, že video bude velká zábava.“

Na komentář pod videem, zda využil třeba nějakou chybu a poznámku o nejhorší hře roku 2014 prenatual odpovídá:

„Ne, nevyužil jsem žádné chyby. Není to můj styl a hra je docela jednoduchá. Trvalo mi jen 8 hodin zmapovat všechny trasy + dalších 5 hodin na optimalizaci. Pro srovnání, můj speedrunn na Human Revolution s podobnou délkou (2h:30m) jsem připravoval více než 40 hodin. Ano, souhlasím s vámi, že Thief je poměrně jednoduchá hra, rozhodně bych neřekl že nejhorší, ale určitě je největším zklamáním, co pamatuju, to je jisté..“

Myslím, že poslední věta bohužel zcela vystihuje promarněný potencionál posledního Thiefa. Alespoň vzhledem k předchozím dílům a znalcům celé série..Náš kompletní ortel a mega recenzi připravujeme..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *